reklama

Oranžový svet

Dnes som videla takého malého svalnatého chlapíka v oranžových trenírkach. Nemal nič len tie trenky a okolo seba omotanú oranžovú baby-šatku a v nej bábo v oranžových trenkách a oranžovom tričku. Potom som išla ďalej a stretla som ženskú celú v oranžovom - a to bola ich mamina!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

EDITORIAL

Umenie skutočných žánrových majstrov príbehov bez pointy je nepodať cieľovému publiku absolútne žiadnu relevantnú informáciu. Rodinka Oranžových sú neznámi ľudia, ktorí sa jednoducho rozhodli dať svetu najavo, že k sebe patria, tým, že sa obliekli do rovnakých farieb. Vzhľadom na fakt, že v konečnom dôsledku o nich nič viac nevieme, je informačná hodnota tohto príbehu rovná nule (resp. informačnej hodnote vety "Dnes som pred naším domom videla Kvetu Kmotorkovú!") a príbeh ako taký postráda pointu i čo sa týka príbehov bez pointy - tu niekde vznikala žánrová odnož s názvom príbehy, čo okolo pointy ani nešli.

Jožo Ivanič

Jožo Ivanič

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dávno som neblogoval, ale súčasný stav spoločnosti ma nenecháva ľahostajným. Zoznam autorových rubrík:  Príbehy (bez pointy) mojej ženRozprávky pre KubaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu