reklama

Voda zo záchoda

Keď som bola malá, hrala som sa s obalom z kinderka a hrala som sa s vodou. Umývadlo pre mňa bolo príliš vysoko, a tak som otravovala mamu, ktorá práve umývala riad, aby mi to kinderko napĺňala. Nabrala mi vodu raz, druhýkrát, ale keď som prišla za ňou opäť, prestalo ju to už baviť a mrzuto mi kázala ísť si nabrať do záchoda.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

EDITORIAL

Autorka sa v spomienkach vracia do bezstarostných čias ranného detstva, kedy sa jej vybavuje jedna z mnohých malých detských tráum, zapríčinených nevšímavosťou či nepochopením, prípadne netrpezlivosťou rodičov k vlastným ratolestiam. V tomto prípade matka v snahe zbaviť sa večného detského vyžadovania pozornosti (v podobe opätovnej požiadavky o naplnenie obalu z kinderka vodou), bezmyšlienkovito odkazuje dcéru na jediné miesto v domácnosti, kde túto požiadavku dokáže vyriešiť aj sama. V náhlom návale "logičnosti" (dieťa na vodu v záchode dočiahne aj samo) si však neuvedomuje nezmyselnosť takejto myšlienky (voda zo záchoda sa, prirodzene, nenaberá).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Uvedené dielo je typickým predstaviteľom svojho žánru (príbehy bez pointy) rozsahom i formou.

Jožo Ivanič

Jožo Ivanič

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dávno som neblogoval, ale súčasný stav spoločnosti ma nenecháva ľahostajným. Zoznam autorových rubrík:  Príbehy (bez pointy) mojej ženRozprávky pre KubaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu