reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jožo Ivanič

Jožo Ivanič

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dávno som neblogoval, ale súčasný stav spoločnosti ma nenecháva ľahostajným. Zoznam autorových rubrík:  Príbehy (bez pointy) mojej ženRozprávky pre KubaSúkromnéNezaradené

reklama

Príbehy (bez pointy) mojej žen

Kto do pekla je Lucius Malfoy?

Jožo Ivanič

Kto do pekla je Lucius Malfoy?

Išli sme s babami okolo Brlohu* a vo výklade mali reklamu na (asi) Zaklínača. Holky, keď ju zbadali, povedali na toho chlapíka (asi Zaklínača) na nej: Aha! Veď ten vypadá ako Lucius Malfoy! * obchodík s komiksami, fantasy a sci-fi literatúrou, hrami, atď. v centre BA

  • 4. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 15
Oranžový svet

Jožo Ivanič

Oranžový svet

Dnes som videla takého malého svalnatého chlapíka v oranžových trenírkach. Nemal nič len tie trenky a okolo seba omotanú oranžovú baby-šatku a v nej bábo v oranžových trenkách a oranžovom tričku. Potom som išla ďalej a stretla som ženskú celú v oranžovom - a to bola ich mamina!

  • 25. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Na colnici

Jožo Ivanič

Na colnici

Išli sme s Ťoťom do Čiernej Hory a stáli na chorvátskych hraniciach. Keď colníci všetko skontrolovali, rozdávali pasy tak, že čítali mená, Ťoťo ako bol unavený z riadenia, zaspal. Colníci došli na jeho meno a hovoria: Martin Šiška, a Ťoťo nič. Martin Šiška! a Ťoťo stále nič. Colníci pozerali po nás, ale nikto sa nehlásil. Martin Šiška!!! to už som drgol do Ťoťa, že: To si ty, nie? a colník na nás kukal, že čo vystrájame.

  • 20. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Žmolítko

Jožo Ivanič

Žmolítko

K jednej známej mojej matky raz prišli na návštevu rodičia s malým dieťatkom (nejakí jej známi) a to bábätko malo starú plienku ako žmolítko. Keď odtiaľ odišli, zistili, že tú plienku tam zabudli, tak celí nešťastní volali maminej známej, aby ju pohľadala, pretože nemohli bez nej svoje dieťa utíšiť. Mamina známa prekutrala celý byt, ale nemohla ju nikde nájsť a oni boli veľmi zúfalí. A predstavte si - po asi dvoch týždňoch mamina známa tú plienku-žmolítko predsa len našla - zapadnutú za gaučom.

  • 9. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 351x
  • 2
Voda zo záchoda

Jožo Ivanič

Voda zo záchoda

Keď som bola malá, hrala som sa s obalom z kinderka a hrala som sa s vodou. Umývadlo pre mňa bolo príliš vysoko, a tak som otravovala mamu, ktorá práve umývala riad, aby mi to kinderko napĺňala. Nabrala mi vodu raz, druhýkrát, ale keď som prišla za ňou opäť, prestalo ju to už baviť a mrzuto mi kázala ísť si nabrať do záchoda.

  • 6. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 598x
  • 5
reklama
Sused Hevő

Jožo Ivanič

Sused Hevő

Otec má suseda, ktorého priezvisko je Hevő. On ho však volá Hevé. Tak som sa rozhodla ho uviesť na pravú mieru a vravím mu, že on sa nevolá Hevé ale Hevő. A otec že - Hövő...

  • 10. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu